Contractverlengingen binnen het Home Trade Center

Opnieuw contractverlengingen exposanten Home Trade Center

Het Home Trade Center blijft the place to be and stay voor toonaangevende leveranciers uit de woonbranche. Na recente contractlverlengingen zijn er wederom exposanten die uit volle overtuiging kiezen voor een toekomst binnen hét interieurcentrum van de branche in het hart van Nederland. In steeds veranderende tijden bewijst het Home Trade Center intussen al meer dan twintig jaar lang een betrouwbare partner te zijn.

Volgens Ruud Seegers van Meubelhuis Ravenstein is de centrale ligging van het centrum nog altijd een belangrijk pluspunt. "Bovendien zijn we gehuisvest in een zeer representatief gebouw. Met de toekomstplannen van het Home Trade Center staan we weer in het middelpunt van de belangstelling."

Lex Tiggelaar van Richmond Interiors by Spieghel sluit zich hierbij aan. "Het Home Trade Center is voor ons nog steeds de beste plek in Nederland om onze nieuwe collecties te laten zien. We hopen dat de nieuwe weg die is ingeslagen zijn vruchten zal afwerpen."

De Toekomst is een van de 'oudgedienden' in het centrum. "We hebben opnieuw voor het Home Trade Center gekozen omdat het dé plek is waar de meeste vakgenoten uit de meubelbranche naartoe komen. Voor ons is het de ideale locatie om onze klanten te ontmoeten. Het dieptepunt van de crisis ligt achter ons, we moeten nu weer vooruitkijken. En daar hoort ook een plek in het Home Trade Center bij," stelt Hans Stokvis van het bedrijf.

131017 Persbericht nieuwe contractverlengingen Home Trade Center (okt 2013).pdf