Brandboxx: 10 years

Brandboxx Almere en de exposanten: al 10 jaar gelukkig samen!

Het is deze maand precies tien jaar geleden dat Brandboxx Almere de deuren opende en dat wordt deze week gevierd met een traktatie voor exposanten van het eerste uur. De medewerkers van Bodewes Fashion, Brandtex, Gelco/Haanappel, Cecil, Lauterslager, Street One, Lerros, Martomod, Peppercorn, Poiesz, s.Oliver, Setterhouse en René Diepgrond werden verrast met een smakelijke taart ter gelegenheid van dit ‘huwelijksjubileum’ met de slogan: ‘10 years happy together!’

Guy Verstrepen (commercieel manager Brandboxx) licht toe: “Op dit moment zijn er zestig exposanten en veel merken zitten hier dus al 10 jaar! Juist in de huidige economische situatie is er nog meer de behoefte aan het collectief. Daarnaast kunnen we het niet makkelijker maken voor de retailer om op een goede plek bij elkaar gevestigd te zijn.. so, get together and be happy!”

Eén van de exposanten van het eerste uur en tevens grootste huurder is s.Oliver. De zeer centrale ligging, de eenvoudige bereikbaarheid en de ruime parkeergelegenheid zijn de voornaamste redenen geweest voor s.Oliver om zich te vestigen in Brandboxx Almere. Johan Bionda (Regional Head) vertelt: “We zijn 10 jaar geleden begonnen met 500m2 en hebben nu een oppervlakte van ruim 1.250m2 om al onze collecties inmiddels totaal 8 segmenten te presenteren. Enerzijds heeft deze schaalvergroting te maken met de enorme groei de afgelopen jaren en anderzijds de uitbreiding in 2011 met de segmenten s.Oliver Accessories en TRIANGLE by s.Oliver. We zien veel van onze bestaande klanten, die met één segment zijn gestart, momenteel meerdere segmenten toevoegen aan hun totale collectie. Het is fijn te constateren dat op basis van een professionele service, goede resultaten en vertrouwen in ons deze manier van cross-selling wordt uitgebreid.”