Versteegh persbericht

MODEACCESSOIRES BLIJVEND IN BRANDBOXX ALMERE

Onlangs heeft Versteegh de deuren van haar nieuwe showroom in Brandboxx Almere geopend. Met deze showroom is Versteegh Modeaccessoires voor bestaande en nieuwe klanten nog beter bereikbaar. Versteegh biedt haar klanten, naast vestigingen in WFC Amsterdam en Trademart Utrecht, nu ook in Brandboxx Almere haar vertrouwde en kwalitatief hoogwaardige collectie modeaccessoires die naadloos aansluit op het actuele en toekomstige modebeeld tegen een zeer gunstige prijs.

Met de overname van de voormalige showroom van Sarlini (Cube 3.12) heeft Versteegh tevens het enthousiaste team, Joycelien en Miranda, mogen verwelkomen. “De showroom en het team is een grote aanwinst”, zegt Frans Lenting (Sales & Marketing Manager) bij Versteegh. “Het team is bekend met de behoefte van de huidige retailers en zij zien dat de brede en hoogwaardige collectie perfect aansluit binnen Brandboxx Almere en haar bezoekers. Ze zijn blij met de uitbreiding en de mogelijkheid voor de retailers om exclusieve collecties samen te stellen onder private label. Door het eigen ontwerp– en styling brengen we een continue vernieuwende collectie, die varieert van de huidige tot en met de komende trends”. De nieuwe wintercollectie geeft de klanten de mogelijkheid zich te onderscheiden in een concurrentiegevoelige markt en het totale aanbod ultiem aan te vullen. De collectie is veelomvattend en van hoge kwaliteit: veel producten zijn met de hand vervaardigd door vakmensen. Zoals colliers, armbanden, oorbellen en broches. Maar ook zonnebrillen, horloges, corsages, haarmode, shawls, hoeden, mutsen en manchetknopen. Nieuw binnen Versteegh is een modieus riemenaanbod; ieder stuk wordt met zorg samengesteld. Dit geldt ook voor de zeer gevarieerde tassencollectie. Deze bestaat uit: feestelijke avondtasjes, zomerse strotassen en modieuze modellen in allerlei vormen en materialen. Daar waar het geen handwerk betreft, bijvoorbeeld in de stoffen en bedrukking, wordt met de modernste technieken gewerkt om optimale kwaliteit te garanderen.